У лютому 2018 року серед усіх видів ЗМІ українці віддавали перевагу двом: телебаченню (53%) та Інтернету (42%). Що стосується таких традиційних джерел передачі масової інформації, як радіо та преса, то їх популярність знаходиться на рівні 1-2%, свідчать дані опитування Research & Branding Group.
Як зазначають соціологи, хоча сьогодні телебачення дещо випереджає Інтернет за рівнем своєї популярності, є підстави вважати, що поступово розрив між ними в цьому плані скорочується. Наприклад, в лютому минулого року частота користування телебаченням перевищувала частоту користування Інтернетом на 28%, тоді як в нинішньому році – вже лише на 11%.
Частота згадки респондентами того чи іншого виду бажаних ними ЗМІ (в даному випадку – розподіл переваг між телебаченням та Інтернетом) певною мірою залежало від таких соціально-демографічних характеристик респондентів, як їх вік, рівень освіти, сектор зайнятості тип населеного пункту.
Дослідження проводилося компанією R&B з 7 по 16 лютого 2018 року серед 1801 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки склала 2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Як свідчать дані опитування КМІС, проведеного в лютому 2018 року абсолютна більшість громадян України (86%) отримує інформацію про ситуацію в країні і світі від українських телеканалів.