7–8 березня у Києві відбувся ХХХІ Міжнародний фестиваль зі спортивних танців "Парад надій-2020". Це найстарший танцювальний турнір України, що вже 31 рік організовується в столиці Валентиною Федорчук (президент Дитячо-юнацького спортивно танцювального Центру "Спорт-Данс", відомої як Школа танців Федорчук) за підтримки Групи компаній "Фокстрот" та Геннадія Виходцева.
Свято спорту цьогоріч теж вразило масштабністю та форматом. Головна окраса "Параду надій" – спортсмени, танцювальні пари, якістю танцю яких пишаються не лише їх особисті тренери, а й сама Валентина Федорчук, яка щороку чекає кращих на фестивалі. До Києва на Парад приїхали близько тисячі спортсменів різних вікових категорій від 8 років до "сеньорів", професіонали та початківці зі 152 спортивних клубів України, Польщі, Грузії, Молдови тощо. Їх танцювальні успіхи оцінили 69 суддів з України, Італії, Німеччини, Англії, Кіпра, Польщі, Грузії.
– У 2020 році до нас з'їхалися дуже сильні спортсмени в групах "Ювенали-2" рівня чемпіонів світу та Європи, "Юніори-2" ну й традиційно сильними були пари у категорії "Дорослі" у стандарті (європейська програма) та латині, – ділиться враженнями Валентина Федорчук, голова колегії суддів Асоціації спортивного танцю в Україні, заслужений тренер України та засновниця міжнародних змагань "Парад надій".
– Цьогоріч блискуче виступили спортсмени в групі "професіонали" – харків'яни Євген Борушко та Софія Зіль, які взяли перші місця в латині серед дорослих, – говорить співорганізаторка "Параду надій" Олена Федорчук-Лемішко. – Традиційною окрасою Параду стала пара діючих чемпіонів світу зі стандарту – кияни Дмитро Родін та Єлизавета Перепелиця (1 місце серед "Дорослих" та кубок Фокстроту-2020).
А серед аматорів – категорія "Дорослі Rising Stars" – Олена відзначила Максима Федоренчіка та Анну Макарову із Запоріжжя (латина) та одеситів Кирила Корчмар та Ганну Янкул (стандарт). Їх майстерність відзначили не лише рефері Європи та України, а й партнер точного часу – торгівельна мережа годинників "Секунда".
У змаганні за кубок "Фокстроту" в півфінал вийшли 14 пар. Із 7 пар фіналістів, що отримали подяки та сюрпризи від мережі Фокстрот, лише одним дістався кубок – триразовим чемпіонам світу, киянам зі спортивного клубу "Альта" Дмитру Родіну та Єлизаветі Перепелиці. Це вже другий кубок Фокстроту, який забрала ця пара: кубок зразка 2019 року також "живе" у Дмитра та Єлизавети.
– Вітаю переможців, що вкотре підтвердили: постійність – це ознака професійності, – говорить виконавчий директор мережі Фокстрот Олексій Зозуля. – Нам важливо, що 18 років тому започатковане брендом "Фокстрот" змагання – до сьогодні у фокусі уваги спортсменів "Параду надій". Традиція бути постійним у своєму лідерстві – ознака не лише нашої компанії, а й переможців цьогорічного змагання за наш кубок.
Ще одну традицію бережуть організатори Параду – всіх учасників кожного з шести відділень чекав старт-приз: соки "Садочок" від компанії "ПепсіКо" в Україні. Маленькі зірочки категорії "Школа", "Соло", "Дебют" були поділені на "бронзовий", "срібний" та "золотий" фінал і обов'язково нагороджені медалями та статуетками. А ще – сюрпризами від доброго партнера, виробника м'яких іграшок ТМ "Гулівер Країна". Тобто – усі переможці! Адже це філософія "Параду надій" – відзначити кожного учасника, аби він вірив у свою щасливу зірку на паркеті та ще ретельніше шліфував майстерність у танцювальних "па".
– Поки є в Україні такі ентузіасти, як Валентина Федорчук, не закінчиться історія українських чемпіонів на світових турнірах, тому ми поруч із Валентиною Володимирівною вже 18 років: підтримуємо її ініціативу фестивалю "Парад надій" та спортивні танці в Україні, – коментує турнір 2020 співзасновник ГК "Фокстрот", генеральний партнер "Параду надій" Геннадій Виходцев.
Організатори дякують столичній владі, адже турнір відбувся за підтримки КМДА. А ще велику підтримку надали медіапартнери "Параду надій". Всеукраїнське видання "Дзеркало Тижня – Україна" вже не перший рік допомагає організаторам турніру в анонсуванні та поствисвітленні події. У колі медіапартнерів також медіахолдінг OBOZREVATEL, видання "КП в Україні", інформаційне агентство "Інтерфакс-Україна" та всеукраїнська газета "День", сайт головного новинного партнера – телеканалу "Прямий". Спеціальний медіа-партнер – телеканал "ДОМ".
Також інформаційно Парад підтримали портал про шоу-бізнес та культурне життя Eurostar, портал Studio of my dreams, lifestyle-видання та інтернет-портал Glory, модний онлайн журнал VTrendi, всеукраїнський інформаційно-розважальний портал Tut.ua, видання про кінематограф Cut Insight, портал StarBoom та My Kiev.com. Промо-партнером стало PR-агентство BeMyMedia. Освіжаючий партнер турніру – вода San Benedetto.