У липні в Україні розпочинається вступна кампанія до закладів вищої освіти (ЗВО). Абітурієнти ще мають час, щоб подати заяву на вступ на бакалаврат. Видання Освіта.uа розповіло, що потрібно для реєстрації електронного кабінету вступника.
Абітурієнтам, для подачі заяви до закладів вищої освіти, необхідно зареєструвати електронний кабінет вступника.
У 2023 році прийом заяв та документів від вступників розпочнеться 19 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та триватиме до 31 липня.
Як зареєструвати електронний кабінет вступника
Для цього потрібно:
- увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі;
- для відкриття електронного кабінету необхідно вказати адресу електронної пошти;
- внести дані сертифікату НМТ (або ЗНО) та свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата).
Після активації електронного кабінету потрібно ввести таку інформацію про вступника:
- контактний номер телефону;
- кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
- фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.
Раніше у Міністерстві охорони здоров'я розповіли про порядок вступу на медичні спеціальності.