Дніпропетровська обласна прокуратуру затвердила і направила до суду обвинувальний акт стосовно директора КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради за службову недбалість, яка спричинила тяжкі наслідки,повідомляє прес-служба прокуратури Дніпропетровської області.
"У липні 2016 між КП« Дніпровський метрополітен» міськради і акціонерним товариством укладено контракт на завершення будівництва метрополітену в місті Дніпрі. За даними слідства, директор комунального підприємства, достовірно знаючи, що підрядник відстає від графіка виконання робіт (а це не несе ніякої користі замовнику ), підписав зміни в контракт, якими дозволив підприємству отримувати грошові кошти незалежно від факту виконання робіт", - йдеться в повідомленні.
Відзначається, що в результаті таких дій за 2018-2019 рр підряднику зайво перераховано бюджетні кошти в сумі понад 270 млн грн за роботи, які фактично не виконувалися.
Крім того, після підписання директором змін до контракту було безпідставно виділено понад 14 млн грн на будівництво об'єкта, необхідності в якому не було.
"У жовтні 2019 бездіяльність посадової особи під час будівництва метрополітену призвела до виникнення надзвичайної ситуації - частково зруйновано будівлю гуртожитку НТУ «Дніпровська політехніка», яка знаходиться поруч з об'єктом будівництва", - відзначили в прокуратурі.
Так, через порушення державних будівельних норм і правил, а також тривалу неконсервацію технологічних об'єктів на території житлового будинку, просів фундамент гуртожитку.
Як наслідок, він знаходиться в аварійному стані, всіх його жителів евакуювали, а університету завдано матеріальної шкоди в розмірі понад 16 млн грн. Зараз цю суму відшкодували в повному обсязі.
Відзначимо, що метро в Дніпрі будують уже чотири десятиліття. Будівництво почалася помпезно в 1981 році ще в Радянському Союзі. Але в 90-х призупинилося, всі терміни було зірвано. Проте в 1995 році в місті добудували першу лінію метро в 6 станцій, довжиною трохи більше 7 кілометрів. Ця гілка єдина і до цього дня.
Після підписання договору з Європейським банком реконструкції та розвитку про кредит в 300 мільйонів євро, будівництво розморозили в 2016 році і пообіцяли до кінця 2021 року збудувати ще три станції метро: "Театральну", "Центральну" і "Музейну". Але мабуть, в терміни знову не вкладаються.