Народні депутати від фракції "Свобода" зареєстрували у парламенті законопроект, в якому запропонували зробити київське метро цілодобовим.
"Технологічна перерва на цілу ніч - занадто багато. Можна зробити великим інтервал руху між потягами, навіть до півгодини, але метро не повинно припиняти роботу", - пояснив ініціативу один з авторів проекту, депутат Ігор Мірошниченко.
За його словами, при підготовці документа він керувався досвідом європейських міст. Між тим, зазначає "КоммерсантЪ-Украина", в Європі практично немає щоденного цілодобового руху потягів.
В основному цілодобово метрополітен працює лише у п'ятницю, суботу і неділю - наприклад, у Парижі, Мадриді, Берліні, Відні чи Стокгольмі. При цьому інтервал руху потягів у нічний час в середньому близько 15 хвилин. В будні дні перерва в нічному русі становить 3-4 години, проте, продовжує працювати наземний транспорт.
Однак представники київського метрополітену запевняють, що, працюючи в такому режимі, вони не зможуть гарантувати безпеку пасажирів.
"Сама технологічна перерва триває близько 4 годин. Саме тоді проводяться всі ремонтні роботи в тунелях, обстеження кожного метра шляхів на цілісність, заміна рейок, які вже пропустили встановлений нормою тоннаж", - пояснила керівник прес-служби КП "Київський метрополітен" Надія Шумак.
Вона підкреслила, що у питанні доцільності запровадження цілодобового руху головна перешкода - не зростаючі витрати, а технологічні причини, оскільки у працівників метро не буде часу на утримання системи у стані, який гарантує безпеку пасажирів.
Її думку підтримав і член комітету Верховної ради з питань транспорту і зв'язку Олександр Момот (Партія регіонів).
"І так на все, щоб провести хоч якісь ремонтні роботи, дається чотири години. Ця ініціатива йде врозріз із безпекою пасажирів - піддавати небезпеці життя киян і гостей столиці таким чином не можна", - упевнений Момот.
Нагадаємо, що метро у Києві налічує три гілки, три пересадочних вузли та 51 станцію. Зараз воно працює з 5:45 ранку і до опівночі. В будні дні столичним метро користуються близько 1,8 млн пасажирів. За даними КП "Київський метрополітен", перше півріччя 2013 року підприємство закінчило зі збитками у розмірі 177,6 млн гривень. !zn
Читайте також:
Попов назвав економічно обґрунтовану плату за проїзд метро - 3,5 грн
Автомобільний тунель на Поштовій площі в Києві відкриють 8 серпня
КМДА вимагає забезпечити водіїв маршруток форменим одягом
В результаті відмови від жетонів вартість поїздки в київському метро подвоїться