UA / RU
Підтримати ZN.ua

Депутат пояснив, чому в Миколаївській області не ремонтують дороги при наявності коштів

Причини такої ситуації депутат пояснює на прикладі тендеру з ремонту двох ділянок (всього 10 км) дороги Н-11 "Миколаїв-Дніпро".

У Миколаївській області провалили тендери на ремонт доріг

У Миколаївській області провалили тендери на ремонт доріг

Із загальної суми зібраних на ремонт миколаївських доріг 614 млн грн дорожніми службами області станом на сьогоднішній день використано трохи більше 50 млн.

Про це пише в своїй статті для DT.UA народний депутат України Андрій Вадатурський, відзначаючи, що при цьому близько 90 млн, виділених з місцевих бюджетів у рамках співфінансування робіт, навряд чи зможуть пустити в обіг в повному обсязі до кінця року, левова частка (близько 75 млн) використано не буде.

Читайте також: "Київавтодору" шкода, що військова техніка для параду руйнує асфальт всупереч обіцянкам


"Як, власне, і кошти з державного бюджету - близько 350 млн у кінці року просто згорять. І з початку 2017-го потрібно буде знову оббивати пороги й просити уряд виділити кошти, пояснюючи при цьому, чому нічого за рік не зробили", - пише депутат.

Причини такої ситуації він пояснює на прикладі тендеру з ремонту двох ділянок (всього 10 км) дороги Н-11 "Миколаїв-Дніпро".

"Річ у тім, що в початковому варіанті підсумкового протоколу тендера серед допущених до акцепту підприємств значилися фірми ПП "Південьдортех" із найменшою ціною 62 млн, потім "Альтком" - із ціною 86 млн і ТОВ "БК Дорлідер" - із ціною 102 млн. І ймовірним переможцем тоді була компанія, що запропонувала найменшу ціну, бо економіка - передусім. Але приїхав новий начальник із новим завданням "зверху" і почав втручатися у процес. Він, не соромлячись, прямо вказував тендерному комітету, що його це не влаштовує і що має перемогти донецька фірма, на якій він, до речі, раніше працював", - йдеться в статті.

За словами Вадатурського, далі пішли дискусії про те, яка з компаній "хороша", а які - "погані".

"Далі були дискусії про те, яка з компаній "хороша", а які - "погані". І це було єдиним аргументом, коли переможцем тендера в день приїзду міністра інфраструктури Володимира Омеляна в Миколаїв 17 серпня визнали "Альтком" із ціною на 40% вищою, ніж найменша пропозиція! Причому досі залишається загадкою, хто вніс дані про переможця в електронну систему Вісника державних закупівель, оскільки секретар тендерного комітету - єдиний, хто мав це зробити за законом, не зміг увійти в систему! Ясно одне: рішення ухвалили в Києві і без тендерного комітету. Більшість членів комітету відмовилася йти на порушення закону й підписувати підсумкові протоколи за вказівкою зверху. Підписаного тендерним комітетом протоколу навіть з їхніми зауваженнями досі просто немає! І очікувано, що після оголошення результатів тендера більшість членів тендерного комітету просто звільнили. А в результаті спровокованого таким чином кадрового обвалу у відомстві й недовіри до нового керівництва служба не змогла до пуття провести більше жодного з решти 18 тендерів", - йдеться в статті.

Нагадаємо, новим виконуючим обов'язки голови Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) призначений Славомір Новак, - колишній міністр транспорту Польщі.

Детальніше про тендери на ремонт доріг у Миколаївській області читайте у статті ""Укравтодор": перезавантаження" Андрія Вадатурського у свіжому випуску тижневика "Дзеркало тижня. Україна".