UA / RU
Підтримати ZN.ua

Чиновники "Укрзалізниці" заробляли на ремонті "Бориспільського експресу"

Сума збитків склала понад 10 млн грн.

Відразу п'ять чиновників "Укрзалізниці" підозрюють у заволодінні 12 млн грн коштів компанії під час проведення ремонту "Бориспільського експресу".

Про це повідомляє Офіс генпрокурора.

"Викрито та повідомлено про підозру п'ятьом посадовим особам у заволодінні чужим майном в особливо великих розмірах, підробці офіційних документів та легалізації майна, отриманого злочинним шляхом (ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366, ч. 193). 1 ст.. 209 КК України)", - йдеться в повідомленні.

Згідно з розслідуванням, посадові особи "Укрзалізниця" та філії "Південно-Західна залізниця" організували схему заволодіння коштами протягом 2019-2020 років. Перебуваючи у змові з представниками комерційних структур, вони організували їхню перемогу у процедурах відкритих торгів із закупівлі послуг з капітального ремонту обладнання "Бориспільського експресу". Капітальний ремонт обладнання рейкових автобусів PESA був здійснений з використанням запчастин неналежної якості та за цінами, що перевищують ринкові.

Підозрювані заволоділи коштами в сумі 12 млн грн, виділеними на ремонт рейкових автобусів.

Читайте також: "Укрзалізниця" запускає 12 додаткових потягів на новорічні свята – список

"Ці кошти члени організованої групи легалізували шляхом придбання нерухомості, транспортних засобів та переведення в готівку", — йдеться в повідомленні.

Було проведено 29 обшуків, а зараз вирішується питання про обрання підозрюваним запобіжних заходів та арешт майна.

Раніше повідомлялося, що "ПриватБанк", "Енергоатом", "Укргазвидобування", "Укрзалізниця", Національний банк України, Банкнотно-монетний двір НБУ та Поліграфкомбінат "Україна" стали жертвами змови на пів мільярда гривень при закупівлі програмного забезпечення SAP, повідомляє Антимонопольний комітет України..

Також повідомлялося, що "Укрзалізниця" планує залучити 50 млрд грн під будівництво вантажних вагонів за часів, коли ціна сталі на ринку є рекордною. Для будівництва 22600 вагонів знадобиться близько 1,5 млн тонн сталі. Отже, проект дозволить підтримати металургійний бізнес. Про це пише Володимир Даценко, експерт "Ліги Антитрасту" у своєму тексті для ZN.UA – "Все про "велике будівництво "Укрзалізниці".