Під час карантину, який в Україні діє з 12 березня, найбільше українців почали проводити час у соціальних мережах, таких громадян 51%, йдеться у результатах дослідження New Image Marketing Group, проведеного на базі додатку "Лемур". Ще 43% українців вказали, що почали частіше дивитися фільми.
Згідно з опитуванням, 37% українців почали більше готувати, стільки ж респондентів стали частіше спілкуватися в месенджерах та проводити час із дітьми. Ще 36% частіше прибирають та перуть, а 34% - дивляться телевізор.
Проводити час із партнером стали частіше 31% українців. Більше їсти протягом дня почали 28% опитаних. Стільки ж стали більше чогось перекушувати.
Ще 27% респондентів вказали на те, що на карантині більше почали слухати музику, 25% - займатися самоосвітою, а 23% - читати книги.
Грати в комп'ютерні ігри стали більше 17% громадян. Проводити час із батьками частіше почали 16% українців, менше – 24%. Стільки ж стали займатися рукоділлям чи майструванням.
Спортом частіше займатися почали 12% українців, а менше – 21%. Стільки ж більше уваги тепер приділяють хобі. У настільні ігри частіше грають 11% українців, а займаються сексом – 10%. Про те, що частіше стали вживати алкоголь повідомили 8% українців, менше – 20%. Стільки ж стали більше курити. Ще 5% стали частіше грати на приставці.
Опитування провели у період з 3 по 7 квітня 2020 року серед 1234 жителів України віком від 18 років. Метод дослідження: онлайн-опитування за допомогою інтерактивної структурованої анкети, посилання на яку відправлялося потенційним респондентам з бази даних. Загальна репрезентативна похибка для вибіркової сукупності складає 3,8% з ймовірністю 0,95.