UA / RU
Підтримати ZN.ua

Через технічній збій не працюють онлайн сервіси "Укрзалізниці": який вихід там пропонують

Залізничники посилюють роботу кас і дозволяють оформляти проїзд безпосередньо у поїзді.

Через технічній збій в IT системі "Укрзалізниці" не працюють онлайн сервіси. Про це повідомив офіційний телеграм-канал підприємства.

Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

Реагуючи на ситуацію, "Укрзалізниця" максимально посилила каси та дає можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

Читайте також: "Укрзалізниця" відновила знеструмлену ділянку на Дніпропетровщині та Запоріжжі

"Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту - там є PDF-дублікат", - радять залізничники.

На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, вони тимчасово відкрили продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.

Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Раніше повідомлялося, що у пасажирів поїздів "Укрзалізниці" з'явилася можливість обирати квитки за чи проти руху потягу.