UA / RU
Підтримати ZN.ua

Будівництво метро на Троєщину у Києві отримало нового замовника

Замість "Київського метрополітену" замовником будівництва нового метро на Троєщину стане транспортний департамент КМДА.

Функції замовника будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Троєщина у Києві від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" передано від КП "Київський метрополітен" Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації (КМДА).

Відповідне розпорядження №1440 КМДА прийняла 20 серпня.

Згідно з ним, "Київський метрополітен" у місячний термін має передати департаменту замовника проектно-кошторисну документацію, обсяги незавершеного будівництва та іншу будівельну документацію.

Департамент КМДА має, у свою чергу, визначити генеральні проектну та будівельну організації для проведення робіт на об'єкті, забезпечити дотримання правил благоустрою міста, оформити право на користування земельною ділянкою для виконання необхідних будівельних робіт.

Як повідомлялося з посиланням на голову КМДА Олександра Попова, в серпні 2013 року влада Києва розраховує отримати кредит під державні гарантії на будівництво метро у бік Троєщини.

Раніше повідомлялося про те, що у травні почалося закладання перших елементів оправи тунелю метро на Троєщину. Про терміни реалізації цього проекту столична влада зможе сказати після того, як буде знайдено інвестора.

Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Потім ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.

Раніше Попов заявив, що Київ має намір за сприяння Внешекономбанку (ВЕБ) Росії залучити кредит на суму $ 700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.

Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ВЕБ ставить як умову для залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету міністрів, і з цього питання КМДА веде консультації з урядом. Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету міністрів додатково 434 млн грн. !zn

Читайте також:

У київському метро з'являться "розумні" ескалатори

У Києві на "синій" гілці метро з'являться дві наземні станції

Рух на Поштовій площі в Києві буде обмежено до кінця року

Влада Києва підготувала новий генплан забудови столиці: чотири тунелі і нові станції метро