Згідно з даними аналітичної компанії comScore, зростання користувальницької аудиторії соціальної мережі 3у США знизилося до мінімальних темпів за останні роки і, згідно з опублікованими даними, у США аудиторія мережі за підсумками квітня цього року зросла лише на 5% від торішніх рівнів. Торік приріст становив 24%.
Окрім того, comScore повідомляє, що й приріст часу, проведеного користувачами у Facebook, також знизився. Якщо рік тому у порівнянні з даними 2010 року приріст склав 24%, то зараз він зафіксований на рівні 16%.
Згідно з офіційними даними, загальна клієнтська база Facebook зараз перевищує 900 млн осіб, причому компанія має явний дисбаланс щодо виручки, отримуючи більше половини своїх доходів на ринках США і Канади, тому будь-яке уповільнення компанії тут, миттєво проектується на уповільнення зростання прибутку компанії. З іншого боку, Ендрю Лімпсман, віце-президент comScore, каже, що зараз Facebook у США досягла максимально можливого проникнення, тому рано чи пізно уповільнення зростання було неминучим.
За підсумками торгів у понеділок, 11 червня, акції Facebook втратили в ціні близько 0,4% і закрилися на рівні 27,01 долара за папір, що є 29%-м падінням з моменту IPO компанії 18 травня. !zn
Читайте також:
Засновник Facebook вибув зі списку 40 найбагатших людей у світі
«ВКонтакте» відклала IPO через скандал з розміщенням Facebook
Facebook майже півгодини коштував дорожче «Газпрому»
За рік число українських користувачів Facebook подвоїлося - до 2 млн