UA / RU
Підтримати ZN.ua

Зникло світло: що робити, якщо це трапилось під час користування банкоматом чи терміналом

На цей випадок передбачено алгоритм дій.  

Через постійні відключення світла Національний банк звернувся до банків з ініціативою щодо запровадження «банкоматного національного роумінгу», що передбачає встановлення єдиних розширених лімітів та скасування додаткових комісій на зняття готівки власниками карток інших банків в банкоматах. Найбільші банки вже долучилися до цієї ініціативи.

Читайте також: В умовах війни: як отримати пенсію, коли банки не працюють

Якщо відключення електрики, застало вас в той час, коли ви користуєтесь банкоматом або терміналом, треба знати як діяти. Алгоритм дій пояснили у «ПриватБанку», пише Мінреінтеграції у своєму Telegram-каналі.

Якщо світло зникло під час використання банкомату чи терміналу «Приватбанка» треба:

Коли заявка буде опрацьована, гроші перерахують і недоотримані кошти повернуть вам на карту.

Також в Мінреінтеграції нагадали що отримати готівку українці можуть не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну вам суму готівки.

Отримати можна від 500 гривень, але не більше 6 000 гривень. Також можна зняти готівку з карти в Укрпошті та на «Новій Пошті», звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.

Нагадуємо, адреси автономних відділень банку, де можна зняти готівку під час блекауту.