UA / RU
Підтримати ZN.ua

Життя в умовах карантину: сервіси для віддаленої роботи

Багато компаній переводять працівників на віддалену роботу у зв'язку з ризиком поширення коронавірусу.

У зв'язку з ризиком поширення нового коронавірусу з 12 березня на три тижні в Україні ввели карантин, закрили школи, садочки та ВНЗ, кінотеатри і театри. 16 березня президент України Володимир Зеленський звернувся до Кабміну з рекомендаціями щодо введення нових обмежень: він пропонує закрити міжміське і міжобласне сполучення і роботу метрополітену. В пропозиції президента також обмежити роботу кафе, ресторанів, ТРЦ, спортивних клубів і салонів краси. Ці заходи вже введені в деяких містах України.

Деякі компанії вже перевели своїх працівників на віддалену роботу, а деякі працівники – самі обрали роботу з дому. AIN.UA пропонує список з 17 онлайн-ресурсів, які допоможуть організувати роботу в умовах карантину та ізоляції.

Месенджери

Slack - можна користуватися як платно, так і безкоштовно. Мессенджер дозволяє спілкуватися як з окремими користувачами, так і в каналах, а також коментувати повідомлення. Передбачені голосові дзвінки і інтеграція з Google документами, Dropbox, Trello.

orange box – безкоштовний голосовий та відеочат. З ним можна працювати як в браузері, так і в окремому додатку.

Microsoft Teams передбачена можливість інтеграції з іншими додатками, зберігання спільної роботи над файлами, а також можна писати повідомлення і здійснювати відеодзвінки. Компанія пропонує безкоштовну преміум-версію через коронавірус.

Сервіси для відеоконференцій

Zoom є безкоштовна і платна версія. У випадку з безкоштовною діє обмеження по часу проведення конференції.

Skypeмабуть, один з найпопулярніших сервісів для голосових і відеодзвінків, чатів, належить Microsoft. Безкоштовно можна проводити конференцію до 50 осіб.

Google Meet - через коронавірус компанія зробила преміум-опції програми безкоштовними для користувачів G Suite до 1 липня: можна проводити відеоконференції з 250 учасниками, стримити для 100 000 осіб. Зустрічі можна записувати на Google Drive.

Teamspeak - тут можна проводити голосові наради і спілкуватися текстом.

Робота з текстом і таблицями

Google Docs і версія для бізнесу G Suite - безкоштовний текстовий редактор, доступний всім користувачам Google, а також бізнесам. Тут можна читати, коментувати і редагувати текстові файли, електронні таблиці, презентації. Файли зберігаються в хмарі, на Google Drive, безкоштовно користувачам виділяється 17 ГБ місця, але місце в хмарі можна докуповувати.

Microsoft Office 365 - інструмент для роботи з поштою Outlook, файлохранилищем OneDrive, а також з офісними додатками Microsoft на зразок Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint, Microsoft Teams в онлайні. Це - платний сервіс для домашніх користувачів він коштує від 189 грн на місяць, для бізнесу від 5 доларів за одного користувача на місяць.

Таск-менеджери

Jira - платний сервіс командної роботи, ціни на підписку починаються з 10 доларів на місяць.

Trello - безкоштовний сервіс для командної роботи. Тут можна призначати завдання певним користувачам, обговорювати їх і стежити за виконанням дедлайнів.

Basecamp – можна створювати групові чати, to do-списки, теми для обговорень і завдання. Є безкоштовна і платна версії

Notion - передбачено міні-CRM, to do-списки для користувачів і моніторинг завдань. Є безкоштовна і платня версії, ціни починаються з 4 долари на місяць.

Monday.com - сервіс для планування і відстеження прогресу проєктів, з урахуванням витраченого часу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

Відстеження часу

Yaware - сервіс української компанії, з його допомогою можна контролювати робочий час співробітників, вести облік часу роботи і перерв, оцінювати ефективність роботи співробітників.

Toggl - дозволяє відстежувати час, витрачений на виконання завдання, планувати їх в календарі і т. д.

Harvest - платний сервіс моніторингу часу на виконання завдання, він інтегрується з Basecamp, Trello, GitHub.