Вчені з Массачусетського технологічного інституту визначили ряд нерозв'язних на даний момент дилем, пов'язаних з розробкою і виходом на ринок безпілотних автомобілів. Зокрема, чи повинен безпілотний автомобіль ризикувати життям своїх пасажирів, захищаючи пішоходів. Результати роботи вчених були опубліковані в журналі Science.
Автопілоти запрограмовані на дотримання певних правил безпеки і не виключені ситуації, коли ці правила будуть конфліктувати один з одним. "Припустимо, повинен безпілотник наїхати на пішохода або згорнути з дороги в перешкоду, заподіявши тим самим шкоду пасажирам? Як його інструктувати в цьому випадку?", запитують автори дослідження.
Попереднє опитування показало, що люди готові згорнути з дороги для того, щоб уникнути зіткнення з пішоходами, разом з тим, вони негативно оцінюють таку ж поведінку безпілотного автомобіля в аналогічній ситуації. Приміром, 76% опитаних заявили, що автомобілю краще пожертвувати життям одного пасажира заради порятунку 10 пішоходів. Коли другим питанням було запропоновано, що цим пасажиром буде сам респондент, кількість "людинолюбних" відповідей знизилася на третину.
Раніше повідомлялося про те, що безпілотний автомобіль від Google, в якому знаходилися три працівника компанії, потрапив в аварію. Подія стала першою, в якій постраждали люди. За кермом автомобіля, який врізався в прототип безпілотного Lexus від Google, знаходилася людина.