UA / RU
Підтримати ZN.ua

В ЄС оштрафували Amazon на $887 млн за порушення в рекламі

Акції Amazon в ході торгів у п'ятницю дешевшають на 7,3%.

Європейський регулятор у сфері конфіденційності оштрафував американського онлайн-рітейлера Amazon.com Inc. на $887 млн за порушення правил реклами. Це найбільший в історії штраф, призначений за порушення закону Євросоюзу про захист даних, передає " Радіо Свобода ".

Пресслужба Amazon уточнила, що компанію оштрафувала Національна комісія із захисту даних Люксембургу (CNPD) - основний регулюючий орган для Amazon в Європі, оскільки штаб-квартира компанії знаходиться саме в Люксембурзі.

Також регулятор доручив Amazon переглянути ряд ділових практик, проте в повідомленні не уточнюється, про що саме йдеться.

Amazon назвала рішення регулятора необгрунтованим і пообіцяла подати на нього апеляцію.

"Рішення, пов'язане з тим, як ми показуємо клієнтам релевантну рекламу, засноване на суб'єктивних і неперевірених інтерпретаціях європейського закону про конфіденційність, запропонований штраф абсолютно не відповідає навіть подібної інтерпретації", - повідомила компанія.

Газета The Wall Street Journal на початку червня повідомила, що CNPD поширив попереднє рішення щодо Amazon, яка передбачала штраф у розмірі понад $425 млн.

У разі подібних транскордонних справ рішення повинні узгоджуватися іншими європейськими регуляторами в сфері конфіденційності, що може призводити до суттєвих змін, включаючи збільшення або зменшення розміру штрафу, пише WSJ. Газета повідомила, що CNPD отримав, як мінімум, одну скаргу від іншого регулятора ЄС, що спочатку запропонований штраф є недостатньо високим.

Сума підсумкового штрафу відповідає близько 4,2% чистого прибутку інтернет-рітейлера за 2020 рік, яка склала $21,3 млрд, і 0,2% виручки в розмірі $386 млрд. У рамках Загального регламенту про захист даних (General Data Protection Regulation, GDPR ) Євросоюзу регулятори можуть штрафувати компанії на суму, відповідну до 4% річної виручки.

Читайте також: Bitcoin істотно подорожчав через плани Amazon і Twitter

Глава американської приватної аерокосмічної компанії Blue Origin Джефф Безос виступив з пропозицією до глави адміністрації NASA Біллу Нельсону не виплачувати компанії 2 мільярди доларів, щоб покрити бюджетний дефіцит програми по розробці системи висадки людини на Місяць в 2024 році. За це Blue Origin повинна бути прийнята в програму.