«Укрзалізниця» ввела у пасажирських потягах новий аудіоефір «Музика УЗ». Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
«Укрзалізниця» ввела у пасажирських потягах новий аудіоефір «Музика УЗ». Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.Проект буде здійснюватися в основному для інформаційного забезпечення пасажирів під час подорожі.
Ефір програми розрахований на загальну аудиторію. Тривалість трансляції - від 6 до 10 годин. Кожна година складається з шести інформаційно-розважальних блоків різної тематики. Під час ефіру звучатимуть українські та зарубіжні пісні, пізнавальні та розважальні програми, корисна інформація для пасажирів, а також короткі рекламні повідомлення про послуги, що надаються залізничним транспортом України.
Це не перший рекламно-інформаційний проект, який реалізується у секторі пасажирських перевезень. Зокрема, у потягах підвищеного комфорту Придніпровської та Південної залізниць Центром реклами «Укрзалізниці» у відеоефір впроваджена програма «Експрес-ТВ».
Також для пасажирів, що віддають перевагу друкованим виданням, відпрацьовується видавничий проект - новий інформаційно-популярний журнал.
Нагадаємо, раніше «Укрзалізниця» визначилася зі стратегічною метою реформування галузі - перетворитися з Державної адміністрації залізничного транспорту України на державне акціонерне товариство.