UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Укрзалізниця" зняла обмеження на автовикуп квитків, але на деякі напрямки сервіс не працюватиме

Зокрема не передбачено автовикуп на потяги в Польщу чи до Австрії

“Укрзалізниця” зняла обмеження на користування новим сервісом – автовикуп квитків з відстеженням. “Відтестували новий сервіс із 3225 користувачами, отримали близько 500 повідомлень із пропозиціями та виправленнями і відкриваємо доступ до сервісу для всіх користувачів застосунку”,- повідомляє залізничний перевізник.

Читайте також: "Сімейні вагони": в Укрзалізниці розповіли про плани щодо нової послуги

Які можливості є у користувачів?

Важлива відмінність від інших сервісів – необхідність авторизації користувача через сервіс “Дія.Підпис”. Після авторизації, для користувачів є доступ до двох видів допомоги з автовикупу та відстеженню:

Якщо користувачу необхідно придбати квиток на конкретний поїзд, можна активувати функцію миттєвого придбання квитка. Щоб ця функція спрацювала необхідно ввести попередньо всі персональні дані майбутнього власника квитка та сплатити передплатою зарезервовану суму за придбання.

Якщо моніторинг квитка не буде потрібен або квитки які необхідні користувачу не знайдуться, кошти автоматично будуть повернені. Можлива “ручна” функція підтвердження, за допомогою пуш-сповіщень.

На які напрямки автовикуп не працюватиме?

Моніторинг та викуп квитків не працює на декількох напрямках:

На цих напрямках можна дізнатись тільки про відкриття продажу квитків на поїзд.

Раніше “Укрзалізниця” анонсувала бета-тестування нової опції у своєму застосунку “Укрзалізниця: квитки на потяг” – пошук та придбання квитків у автоматичному режимі.