У США створена гра, що отримала назву Fake It To Make It, гравці якої опиняються в ролі керівника інтернет ЗМІ та повинні створювати сенсаційні або фейкові новини і заробляти на цьому гроші. На гру звернув увагу редактор порталу Kotaku Люк Планкетт.
За твердженням Аманди Уорнер, яка створила гру, її надихнула історія підлітка з Македонії, який стверджував, що заробив 60 тисяч доларів, поширюючи напередодні виборів президента США фейкові новини.
Гравцям необхідно писати або копіювати з інших джерел "сенсаційні" новини, просувати їх в інтернеті і соцмережах і заробляти таким чином гроші.
Раніше стало відомо, що у німецькому сегменті Facebook почнуть працювати механізми по боротьбі з фейками. У вересні цього року в Німеччині пройдуть вибори, німецькі політики висловлюють побоювання, що перед голосуванням в соціальній мережі з'явиться велика кількість недостовірної інформації.
Раніше засновник Facebook Марк Цукерберг зазначав, що проблема неправдивих повідомлень складна як в технічному, так і філософському плані. Разом з тим, соціальна мережа не хотіла б ставати "арбітром правди" і перешкоджати бажанням користувачів ділитися новинами.