Учені з Іллінойського університету приступили до створення алгоритму, який дозволить роботам передбачати наміри людей. Даний алгоритм потенційно буде використовуватися в багатьох системах: автомобілях з автоматичною системою управління, экзоскелетах, літаках або патрульних роботів, які навчаться передбачати, має намір людина вистрілити з пістолета або направити машину на огорожу, передає Defense One.
Повідомляється, що попередня версія алгоритму вже існує. Для її перевірки дослідники підключили вісім добровольців: п'ять чоловіків і три жінки у віці від 24 до 30 років. Добровольцям дали джойстик, яким вони повинні були здійснювати різні рухи. Під час випробувань з'ясувалося, що алгоритм здатний прогнозувати рух людини протягом декількох десятих часток секунди після його початку.
Як кажуть самі вчені, в такому вигляді алгоритм не пророкує наміри людини. Однак він може спрогнозувати траєкторію, по якій буде рухатися осіб або його кінцівку практично відразу після початку руху.
Наприклад, новий алгоритм дозволить роботам бути швидше за людей у ході перестрілки. Також він дозволить автоматичним систем управління "перехоплювати" штурвал літака, якщо пілот здійснить якесь небезпечне діяння. Новим перспективним алгоритмом вже зацікавилося Агентство перспективних дослідницьких проектів (DARPA) Пентагону.
Крім цього, новий алгоритм дозволить значною мірою поліпшити можливості сучасних безпілотних автомобілів. Наприклад, такі машини перестануть впадати в ступор, опинившись на рівнозначному перехресті, до якого з усіх боків наближаються інші автомобілі. Як правило, людині-водієві на даному перехресті не складає труднощів визначити, хто з учасників руху може продовжити їхати.
Раніше повідомлялося про те, що інженер з Австралії розробив робота-будівельника, здатного збудувати житловий будинок за рекордно короткий час. Перед початком процесу будівництва робот Hadrian на підставі інформації 3D CAD визначає майбутнє місце розташування кожної з цеглин. Потім робот самостійно нарізає цеглу та укладає її у відповідності з заданою послідовністю, залишаючи простір для труб і електропроводки.