Німецький проектний інститут Bauhaus Luftfahrt спільно з Школою мистецтв Глазго розробив проект багаторівневих аеропортів CentAirStation, які могли б працювати у великих містах. Повідомлення про це було поширене виданням Aviation Week.
Концепт передбачає, що аеропорти будуть будуватися безпосередньо над залізничними шляхами і будуть чотирьохрівневими. Першим рівнем аеропорту буде залізнична станція. Пасажири зможуть прибути на потязі, пройти реєстрацію і чекати рейс на другому рівні.
Потім пасажири зможуть піднятися на третій рівень і сісти в літак, який за допомогою спеціальних ліфтів буде підніматися на четвертий рівень, який представляє собою злітно-посадкову смугу. Злітно-посадкові смуги пропонується оснастити катапультами, які будуть розганяти літак до швидкості відриву.
За попередніми розрахунками, в чотирьохрівневих аеропортах буде проходити всього 15 хвилин між прибуттям пасажирів на поїзді і їхньою відправкою на літаку. На третьому рівні аеропорту одночасно зможуть розташовуватися 15 літаків. В цілому один такий аеропорт зможе працювати 16 годин на добу, обслуговуючи до 30 рейсів на годину. Пасажиропотік аеропорту складе до 10,5 мільйона осіб на рік.
Раніше повідомлялося про те, що Airbus отримав патент на модульну кабіну, в якій пасажири зможутьрозміститися ще до подачі літака на посадкову смугу. Ця кабіна буде встановлена на основну частину літака за допомогою крана після того, як попередній модуль буде з нього знято. Це повинно скоротити час підготовки літака до польоту і дозволить розмістити більше пасажирів на борту.