UA / RU
Підтримати ZN.ua

Twitter змінив назву: реакція експертів і користувачів

Більшість з них критикують нову назву.

Після 17 років використання культового логотипу синього птаха, мільярдер Ілон Маск змінив назву Twitter на X і представив новий логотип, поначаючи новий фокус створення «додатка для всього», пише Reuters.

У понеділок стилізований білий Х на чорному тлі став новим логотипом на веб-сайті Twitter, хоча синій птах все ще можна побачити в мобільному додатку.

Після того, як у жовтні очолив Twitter, Маск сказав, що він прагне створити додаток, який міг би пропонувати різноманітні послуги користувачам, окрім соціальних мереж, наприклад однорангові платежі, подібно до популярної програми WeChat у Китаї.

Новий логотип викликав неоднозначну реакцію користувачів і плутанину щодо того, як тепер будуть називатися твіти, а як експерти з маркетингу та брендингу заявили, що ребрендинг ризикує втратити роки визнання назви Twitter.

«Лише кілька брендів стали дієсловами або про них згадують у глобальних новинних виданнях так часто, як Twitter. Все, що ускладнює пошук або відкриття програми на захаращених екранах телефону, ризикує зашкодити використанню», — сказав Метт Роудс, керівник стратегії креативного агентства House 337, яке співпрацювало з британською телекомунікаційною компанією Sky.

Фернандо Мачадо, який раніше обіймав посаду директора з маркетингу в Activision Blizzard, Restaurant Brands International і Burger King, вважає, що ребрендинг зазвичай потребує часу, щоб до нього звикли, хоча й додав, що як користувач Twitter вже сумує за маленькою пташкою.

«Особисто я вважаю, що новий підхід виглядає дещо холодним і безособовим», — сказав він.

Користувачі розкритикували новий логотип, а найпопулярнішим у понеділок став хештег #GoodbyeTwitter.

У суботу Маск написав у Twitter, що незабаром «ми попрощаємося з брендом Twitter і, поступово, з усіма пташками».

У відповідь на твіт із запитанням, як твіти називатимуться під X, Маск відповів «x».

З моменту поглинання Маском компанія зіткнулася зі звільненнями, різким скороченням кількості рекламодавців і стрімким зростанням Threads — відповіддю Meta на Twitter.

Маск неодноразово використовував літеру X у своїх компаніях. У 1999 році він був співзасновником x.com як онлайн-банку, який пізніше перетворився на PayPal. Він викупив домен у PayPal у 2017 році, заявивши, що він має «сентиментальну цінність».

Домен x.com тепер перенаправляє на Twitter.

«Останні кілька місяців у Twitter були бурхливими, і я не думаю, що новий бренд вирішить всі проблеми. Це не стільки про переосмислення Twitter, скільки про побудову бренду навколо імперії Ілона Маска, включаючи SpaceX», — припустив Дрю Бенві, генеральний директор консалтингової компанії Battenhall.