UA / RU
Підтримати ZN.ua

Twitter відмовляється від політики боротьби з дезінформацією про COVID-19

За порушення цих правил було заблоковано 11 тисяч облікових записів.

Twitter заявив про те, що більше не дотримуватиметься своєї політики боротьби з дезінформацією, пов'язаною з пандемією COVID-19. Це ще одне нововведення, що з'явилося в соцмережі після того, як її купив Ілон Маск, пише CNN.

У 2020 році Twitter розробив широке зведення правил, покликаних запобігти поширенню «шкідливої дезінформації» про вірус та вакцини проти нього. Згідно зі статистикою, опублікованою соцмережею, з січня 2020 по вересень 2022 року за порушення цієї політики було заблоковано 11 тисяч акаунтів та видалено 100 тисяч одиниць контенту.

Читайте також: Хакери виставили у вільний доступ дані мільйонів користувачів Twitter

Впровадження політики боротьби з дезінформацією про коронавірус вітали медичні працівники. У раді для технологічних платформ головний хірург США доктор Вівек Мерті навів правила Twitter як приклад того, що компанії мають робити для боротьби з дезінформацією.

Twitter не став офіційно оголошувати про скасування цих правил. Натомість деякі користувачі помітили невелику позначку, яка з'явилася на сторінці з політикою щодо COVID-19. У ній говориться, що «з 23 листопада 2022 року Twitter більше не застосовує політику щодо інформації, що вводить в оману про COVID-19».

Маск пообіцяв, що цього тижня відбудеться амністія заблокованих акаунтів. Можливо, що серед них будуть і деякі, заблоковані за поширення дезінформації про коронавірус.

Сам Маск також порушував правила, описані Twitter, ще на початку пандемії. У березні 2020 року він відкрито закликав до скасування практики перебування вдома, хоча медики наполягали на необхідності соціального дистанціювання для запобігання новій хвилі інфікування. Бізнесмен називав заклики до самоізоляції та перебування вдома «порушенням конституційних прав та свободи людей».

Він також зізнався, що двічі переніс COVID. Незважаючи на скептицизм у темі боротьби з коронавірусом, Маск заявив, що не виступає проти вакцинації, хоч і не вважає, що вона має бути обов'язковою.

Раніше стало відомо, що Twitter планує запустити оновлену програму верифікації. Верифіковані акаунти позначатимуться різними кольорами: золота «галочка» - у компаній, сіра – для урядів, а синя – для фізичних осіб.