Twitter показує, скільки користувачів підписалося і відписалося від аккаунта у той чи інший день, а також кількість ретвітів, додавань у вибране і відповідей на кожний твіт. Окрім того, якщо користувач публікував посилання, на сторінці статистики можна подивитися, скільки людей перейшло за ним (у цьому випадку враховується загальна кількість переходів за посиланням у всьому Twitter).
Сама статистика доступна на сторінці, яка використовується для управління рекламними кампаніями. Після введення своїх даних потрібно перейти на вкладку "Timeline activity", приховану в меню "Analytics" у шапці сторінки.
Російськомовні користувачі при заходженні на сторінку зі статистикою бачать попередження, в якому сказано, що рекламу можуть розміщувати тільки власники англомовних облікових записів, що живуть у США. Самі дані залишаються доступними. На момент написання замітки частина статистики відображалася некоректно.
Як вказує The Next Web, раніше статистику бачили тільки рекламодавці, що проводили кампанії у Twitter. Для решти користувачів сервіс став доступний без офіційного оголошення.
Раніше для того, щоб подивитися статистику за свого облікового запису, користувачам доводилося користуватися сторонніми сервісами. Сам Twitter у 2012 і 2013 році купив кілька компаній, що займаються аналізом даних. !zn
Читайте також:
Дослідження: Чверть записів у Twitter - відверте сміття
В окремих країнах Twitter вводить цензуру
Грищенко вніс ясність: Україна запросить міжнародних спостерігачів на вибори