UA / RU
Підтримати ZN.ua

Цукерберг відповів на публікацію «архіву Facebook» в американських ЗМІ

Матеріали, що ґрунтуються на внутрішніх документах компанії, опублікували 17 медіа.

Засновник соцмережі Facebook Марк Цукерберг відповів на публікацію матеріалів, що ґрунтуються на внутрішніх документах компанії, в американських ЗМІ. У своєму пості в соціальній мережі він назвав їх «спланованою спробою обмовити компанію».

«Я вірю, що великі організації мають піддаватися ретельній перевірці. Я хотів би жити в суспільстві, де вони є, ніж у суспільстві, де їх немає. Якісна критика допомагає нам ставати кращими. Але те, що ми спостерігаємо, це скоординовані зусилля щодо вибіркового використання документів, щоб створити хибну думку про нашу компанію», - заявив Цукерберг.

Він додав, що насправді в Facebook сформована відкрита культура, в якій заохочуються обговорення та дослідження роботи, які допомагають досягти прогресу з багатьох складних питань.

Читайте також: Компанія Facebook подала в суд на громадянина України за звинуваченням у крадіжці і продажу особистих даних

Матеріали, опубліковані у ЗМІ, ґрунтуються на документах, які передала їм колишня співробітниця Facebook Френсіс Хауген. Видання The Wall Street Journal публікувало їх із середини вересня, у жовтні до нього приєдналися й інші. Так, 22-25 жовтня матеріали опублікували The New York Times, The Washington Post, Politico, CNN, The Verge, Associated Press і Bloomberg та інші, пише «Медуза».

У матеріалах йдеться, зокрема, про те, що у 2020 році Цукерберг заявив у Конгресі, що соцмережа видаляє 94% висловлювань, які розпалюють ненависть. Але, згідно з внутрішніми документами, видаляється лише 5% таких висловлювань.

Жителі США складають менше 10% користувачів Facebook, але саме на Америку направлено 84% бюджету на модернізацію контенту, на решту світу припадає 16%.

Незважаючи на те, що Facebook назвав боротьбу з теоріями змови як одне з основних завдань, тестовий акаунт мешканки США консервативних поглядів почав отримувати інформацію про конспірологічний рух QAnon вже через два дні після створення.

Соцмережа посилила боротьбу з дезінформацією перед виборами президента США 2020, але відразу після виборів багато інструментів контролю було відключено. Це сталося незважаючи на те, що співробітники компанії попереджали, що в соцмережах поширюються чутки про фальсифікації на виборах та публікуються пости із підбурюваннями до насильства.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій та культури.

У вересні WSJ з посиланням на внутрішні документи Facebook повідомив, що у соцмережі є «білі списки» користувачів, яким дозволено порушувати правила. Крім того, видання опублікувало матеріал, в якому йшлося про те, що керівництво компанії знає, що Instagram «токсична» для підлітків.