UA / RU
Підтримати ZN.ua

Топ-менеджер Meta розкритикував Ілона Маска

Керівник компанії Meta і колишній віце-прем'єр-міністр Великобританії розкритикував власника компанії X Ілона Маска.

Топ-менеджер Meta і колишній віце-прем'єр-міністр Великої Британії Нік Клегг розкритикував Ілона Маска, заявивши, що технологічний магнат перетворив X на «щось на кшталт платформи однієї людини, гіперпартійного та ідеологічного коника для хобіхорсингу», пише Politico.

Під час розлогої промови в аналітичному центрі Chatham House в Лондоні Клегг кілька разів піддавав Маска критиці, протиставляючи підхід Meta до модерації контенту підходу, прийнятому в X після того, як платформа стала власністю Маска.

«Ми неминуче повинні робити це. Якщо тільки ви не хочете стати Ілоном Маском і дозволити будь-кому говорити все, що завгодно. Але це не той спосіб, у який ми керуємо Facebook та Instagram», – відповів Клегг на питання про те, чи потрібно Meta модерувати свої платформи.

Клегг навів у приклад заблокованих на платформах Meta за порушення політики атиквістів Ендрю Тейта і Томмі Робінсона, яким було дозволено активно вести діяльність у X і Telegram напередодні ультраправих заворушень, що охопили Британію влітку цього року.

Читайте також: Британські депутати хочуть викликати Ілона Маска до парламенту: причина

За його словами, Meta працюватиме з регуляторами у Великій Британії та Європейському Союзі над впровадженням нових правил модерації онлайн-контенту. 

Клегг, який сам може похвалитися сотнями тисяч підписників на X, назвав її платформу «крихітною» і призначеною для «вибраних».

«Чесно кажучи, переважна більшість нормальних людей по всьому світу не користується нею», - сказав Клегг про X.

«Люди заходять в X, щоб посперечатися один з одним про поточні справи і політику ... це крихітний, одержимий новинами, одержимий політикою додаток. Переважна, переважна, переважна більшість людей приєднується до Facebook та Instagram з набагато більш розважальних причин», – зазначив він.

Навесні американська корпорація Meta вирішила оновити для своїх соцмереж Instagram, Facebook і Threads політику щодо контенту, створеного штучним інтелектом. З травня біля фото чи відео, які зробили за допомогою ШІ, мають бути спеціальні позначки.