Це рішення дозволить заощадити величезні кошти, які витрачає влада міст на прибирання снігу. Ідеться про мільярди доларів збитків, які американська економіка змушена виділяти щороку на снігоприбиральну техніку, відновлення вулиць і машин, що пострадали від негоди, подовження навчання й втрати прибутків через закриття бізнесу.
Винахідником, що запропонував революційну ідею, став 53-річний інженер-електрик Скотт Брюсо. До того ж, його ідея вже викликала жвавий інтерес у федерального уряду, який виділив досліднику 100 тисяч доларів дотацій, і в компанії GeneralElectric.
Елементи нагрівання працюватимуть "так само як і на задньому вікні вашого автомобіля." За словами Брюсо, зараз технологія проходитиме температурні тести.
Згідно з ідеєю, електрика, яку генерує дорога, може бути використана для того, щоб перезаряджати електромобілі, подавати напругу для ліхтарів і дорожніх попереджувальних знаків.
Крім того, винахідник вірить, що сонячні дороги - якщо їх буде широко запроваджено - зможуть у підсумку генерувати чисту енергію по всьому світу, виключаючи необхідность у твердому паливі, й урятують планету від глобальних змін клімату.
Основними критичними зауваженнями, з якими зіткнувся Брюсо, є три тези: чи зможе скло забезпечити достатнє зчіплювання й витримати вагу потоку машин, чи не буде така дорога неймовірно дорогою, чи зможе отримувати подібний шляхопровід достатньо живлення, якщо утвориться пробка "бампер до бампера".
Інженер відповів на всі ці запитання. Перш за все, він співпрацює з групою провідних розробників скла Дейтонського університету, які пояснили, що скло, яке складається зі сплавлених між собою шарів, може бути не просто міцним, а нічим не поступатися асфальту. Що стосується забезпечення повноцінного зчіплювання шин з такою дорогою - це теж не є проблемою.
Вартість такого шляхопроводу становить мільйони доларів за одну милю 4,4 (1,6 кілометра). При цьому, він заявляє, що дорога дуже швидко окупатиметься за рахунок самозабезпечення електрикою, відмови від снігоприбиральної техніки й багатьох інших методів для її прибирання.
Нарешті, при дуже щільному русі, згідно з його розрахунками, рівень отриманого сонячного світла дорівнюватиме 50%, чого цілком достатньо для виконання основних функцій шляхопроводу.
За матеріалами CNN