Більше половини інтернет-користувачів у всьому світі отримують новини з соціальних медіа, свідчать дані дослідження Інституту з вивчення журналістики Reuters.
За даними опитування, Facebook відіграє все більш важливу роль у поширенні новин, його використовують 44% респондентів, ще 19% вказали на YouTube, 10% отримують новини з Twitter.
Вперше соціальні медіа обігнали телебачення в якості основного джерела новин для групи віком від 18 до 24 років. Вказали на соціальні мережі 28% опитаних молодих людей у порівнянні з 24%, які дивляться новини по телевізору.
Більше половини респондентів заявили, що вони використовують смартфони для доступу до новин, з найвищими рівнями в Швеції (69%), Південній Кореї (66%) і Швейцарії (61%). У Великобританії та Сполучених Штатах смартфони для отримання новин вперше обігнали комп'ютери і ноутбуки.
Опитування проводилося в інтернеті у 26 країнах в Європі, Азії, Північній і Південній Америці. У дослідженні брали участь 50 тисяч осіб.
Згідно з опитуванням КМІС, проведеним у жовтні 2014 року, телебачення залишається основним джерелом отримання новин для переважної більшості українців. 83,5% респондентів вказали, що джерелом виступає українське телебачення, 31% - інтернет-сайти, 29% - знайомі і родичі.