Світовий провайдер інтернет-телефонії Skype вибачився перед своїми користувачами за заподіяні незручності і пообіцяв безкоштовні хвилини.
Світовий провайдер інтернет-телефонії Skype вибачився перед своїми користувачами за заподіяні незручності і пообіцяв безкоштовні хвилини.Голова компанії Skype Тоні Бейтс у відеозверненні пообіцяв виплатити компенсацію своїм користувачам, які не змогли скористатися сервісом інтернет-дзвінків у зв'язку зі збоєм у роботі системи. За словами глави провайдера VoP-телефонії, основні функції Skype - дзвінки і відеодзвінки працюють в нормальному режимі. Однак відновлення сервісу конференц-зв'язку може тривати ще близько доби.
Нагадаємо, 22 грудня, у роботі сервісу Skype почалися збої, які торкнулися користувачів у всьому світі. Офіційні причини несправності програми поки не названі. Представники «Комстара» і «Корбіни» розповіли РБК daily, що не мають відношення до неполадок у роботі Skype. Роботи з відновлення сервісу тривають.
Бейтс також приніс вибачення усім користувачам Skype, яких торкнулися проблеми в роботі сервісу, і пообіцяв надати їм додаткові безкоштовні хвилини для дзвінків в якості компенсації незручностей.