UA / RU
Підтримати ZN.ua

Штучний інтелект комп'ютерної гри зміг розробити суперзброю

"Розум" гри створив зброю, яка об'єднувала властивості різних типів бойових гармат.

Штучний інтелект гри Elite Dangerous, можливості якого були розширені після оновлення, зміг створити суперзброю, яка дозволила йому знищувати інших гравців. Як повідомляє сайт Kotaku, це стало можливо через баг в системі.

Проблеми виникли після того, як компанія –розробник випустила оновлення, яке повинно було підвищити складність гри, дозволяючи штучному інтелекту створювати "мобів" (персонажів, які керуються комп'ютером, а не гравцями) більш високого рангу, а також створювати нову зброю. Штучний інтелект також отримав можливість "викидати" гравців з гіперпростору в звичайний.

Це призвело до того, що "розум" гри зміг розробити зброю, яка об'єднувала властивості різних типів бойових гармат з підсумовуванням їхніх характеристик. Звичайні користувачі не можуть так "прокачувати" зброю, оскільки вона має певні граничні характеристики для кожного типу. В результаті гравці, вихоплені з гіперпростору, піддавалися атаці потужної зброї "мобів", які стали настільки агресивними, що нападали на користувачів, які не порушували правила гри.

За словами розробників, штучному інтелекту вдалося створити такий потужний арсенал завдяки багу в системі. На даний момент у грі заблоковані всі предмети з оновлення до тих пір, поки творці не виявлять помилки.

Раніше повідомлялося про те, що штучний інтелект зрівнявся в тесті IQ з чотирирічними дітьми. Автори використали тест WPPSI третього видання, який застосовується для дітей віком від 2,5 до 7 років. Щоб адаптувати видання для комп'ютерної програми, вчені використовували додаткові модулі, що переводять текстовий питання в набір ключових слів.