UA / RU
Підтримати ZN.ua

Штучний інтелект Google навчився агресивній поведінці у стресових ситуаціях

Більш розвинені модифікації штучного інтелекту були більш схильні до використання агресивних тактик.

Штучний інтелект навчився агресивній поведінці

Штучний інтелект навчився агресивній поведінці

Розробники штучного інтелекту DeepMind перевірили його здатність співпрацювати з іншими і виявили, що у випадках коли нейромережі загрожує можливість програшу, вона схильна використовувати агресивні тактики поведінки для того, щоб забезпечити собі виграш, повідомляє Business Insider.

У ході дослідження вчені провели 40 мільйонів раундів комп'ютерної гри зі збирання фруктів між двома "агентами" DeepMind, які повинні були змагатися один з одним і зібрати настільки багато віртуальних яблук, наскільки це буде можливо.

Виявилося, що поки в грі була достатня кількість яблук штучний інтелект вів себе мирно, але по мірі того, як яблук ставало все менше агенти були схильні використовувати лазер для того, щоб вибити опонента з гри і зібрати яблука. При цьому, ніякої додаткової "винагороди" за використання лазерного променя штучний інтелект не отримував. Він просто вибивав суперника з гри і отримував можливість спокійно збирати яблука.

Якщо ж агенти не використовували лазерні промені, вони могли закінчити гру з однаковою кількістю яблук. Цікаво, що саме таку тактику обрали "менш інтелектуальні" версії DeepMind. Саботаж, агресію і жадібність демонстрували тільки більш комплексні версії штучного інтелекту.

Читайте також: Штучний інтелект створив різдвяну пісню по фотографії

Більш того, більш комплексні форми DeepMind були схильні раніше почати використання лазера і таким чином отримати доступ до левової частки яблук. На думку дослідників, це свідчить про те, що більш інтелектуально розвинені агенти більше схильні до навчання у навколишнього середовища і, як наслідок, до більш агресивних тактик поведінки.

Дослідники також перевірили можливості штучного інтелекту в грі Wolfpack, в якій два агента DeepMind грали як вовки, а один – як вівця. Вчені підкреслюють, що з цієї гри штучний інтелект виніс думку про те, що кооперація з іншими може принести бажаний результат.

Раніше повідомлялося про те, що штучний інтелект зрівнявся в тесті IQ з чотирирічними дітьми. Автори використали тест WPPSI третього видання, який застосовується для дітей віком від 2,5 до 7 років. Щоб адаптувати видання для комп'ютерної програми, вчені використовували додаткові модулі, що переводять текстовий питання в набір ключових слів.