Американська мережа ресторанів швидкого харчування Burger King випустила рекламу, яка за допомогою голосової команди активувала Android-пристрої телеглядачів.
Коли персонаж в рекламі вимовляє фразу "Окей, Google. Що таке воппер?", вона активує віртуальний помічник на пристроях Google Home, розташованих поблизу телевізора, і вони починають зачитувати вголос статтю з "Вікіпедії" про цей бургер.
Користувачі висловили невдоволення таким підходом до реклами, оскільки вважали його порушенням особистого простору. Компанія Google протягом декількох годин виправила код, після чого пристрої Google Home перестали реагувати на рекламу Burger King.
Раніше повідомлялося про те, що додаток Google Maps для мобільних пристроїв навчилося самостійно обчислювати ймовірний пункт призначення у режимі навігації. Для визначення найбільш ймовірного пункту призначення функція Driving Mode аналізує історію попередніх маршрутів та історію пошукових запитів. Після того, як додаток визначить ймовірне місце прибуття, навігатор буде видавати стандартну в таких випадках інформацію про час у дорозі, щільності потоку і можливі маршрути.