UA / RU
Підтримати ZN.ua

Персональні дані більшості користувачів коштують не більше долара

Найбільш дорогими є дані про хронічні захворювання людини - кожне з них підвищує вартість його персональної інформації приблизно на 0,27 долара.

Вартість персональних даних більшості інтернет-користувачів, як правило, не перевищує одного долара, пише газета The Financial Times з посиланням на наявні в її розпорядженні дані про ціноутворення ринку, отримані від його гравців LeadsPlease.com, ALC Data та інших. Базова інформація про користувача, що включає його вік, стать і місце розташування, коштує лише 0,0005 долара або 50 центів у розрахунку на тисячу чоловік.

"Конкуренція між компаніями за збір інформації про споживачів посилюється, навіть незважаючи на пильну увагу влади до цього ринку. В результаті ціна на персональні дані знижується до часток цента", - пише FT. Незважаючи на це, ринок персональних даних користувачів залишається індустрією обсягом у мільярди доларів. Причини тому - практично повна відсутність державного регулювання цієї сфери, а також можливість відстежити інформацію про людину відразу по декількох каналах - інтернет-пошуку, соціальним мережам, історії покупок, публічним профайлам і так далі. У результаті покупці інформації можуть отримати дані про хвороби людини, його кредитну історію і навіть терміні вагітності жінки.

Найбільш дорогими є дані про хронічні захворювання людини - кожне з них підвищує вартість його персональної інформації приблизно на 0,27 долара. Інформація про те, що людина збирається брати участь в програмі з втрати ваги, додає ще 0,1 долара в загальну суму. Якщо людина заручена, вартість її даних може зрости на 0,13 долара, а недавній шлюб або розлучення підвищує ціну на інформацію усього на 1 цент. Істотно - на 0,1 долара - збільшує вартість інформація про те, що користувач скоро стане батьком або матір'ю, трохи менше покупці пропонують за дані про новоспечених батьків.

Дані про будинки, якими володіє користувач, коштують близько 0,1 долара, а інформація про те, що людина збирається переїхати - 0,09 долара. Приблизно за 8 центів покупці платять додатково за дані про користувачів, які володіють літаком або яхтою. Хобі - фітнес, круїзи та інші подорожі - підвищують вартість даних про нього на 3 центи кожен. Примітно, що інформація про споживчу поведінку користувачів (відвідини нею профільних веб-сайтів, плани купити певний продукт, володіння картами лояльності) коштує менше одного цента. !zn

Читайте також:

Британські вчені навчилися визначати сексуальну орієнтацію користувачів Facebook

Instagram пообіцяв переписати угоду і не торгувати фотографіями користувачів

Українці обурені передачею своїх персональних даних колекторам

Янукович ветував закон, що посилює правила реєстрації громадян