UA / RU
Підтримати ZN.ua

Огляд моделі літака Boeing, який зазнав аварії під Тегераном

DT.UA представляє огляд літака Boeing 737-800 NG.

Літак Boeing 737-800 NG авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) вилетів рано вранці в середу з Тегерана в Київ. Через п'ять хвилин після зльоту борт пропав з радарів. Остання інформація про місцезнаходження літака була отримана в районі міста Паранд. На борту літака перебували 176 осіб: 167 пасажирів з семи країн і дев'ять членів екіпажу. Всі вони загинули.

DT.UA представляє огляд літака Boeing 737-800 NG.

Авіавиробник літаків, компанія Boeing, назвала модель 737-800 "Наступним поколінням", звідси випливає абревіатура NG – New generation.

"Next-Generation 737 забезпечує наших авіаперевізників чудовою надійністю, паливною економічністю і високою віддачею, які потрібні операторам на сучасному конкурентному ринку", - йдеться в описі моделі літака на сайті Boeing.

Модель 737-800 стала подовженим варіантом модифікації 737-700 і замінила 737-400. Довжина літака – 39,5 метрів, розмах крил – 38,5 метрів. Літак здатний літати на висоті до 12,5 кілометрів. Двигун - CFM-56.

Boeing 737-800 може розмістити 162 пасажири в салоні другого класу або 189 в салоні, який повністю розрахований на економ-клас.

Основним конкурентом є модель Airbus A320.

Внаслідок довшого фюзеляжу Boeing 737-800 вміщує в типовому компонуванні на 10 пасажирів більше ніж Airbus A320, що зумовлює велику популярність модифікації. У багатьох американських авіакомпаніях 737-800 замінив застарілий Boeing-727-200.

Літак цієї моделі витрачає 3200 літрів пального на годину і перевозить більше пасажирів, ніж моделі попередніх поколінь.

За даними авіаційного журналу Airline Monitor, 737-800 витрачає 18,5 л палива на пасажира на годину.

Цей літак використовують 117 авіакомпаній у всьому світі.

Ірландський лоукостер Ryanair є одним з головних експлуатантів цієї модифікації, маючи у своєму авіапарку 298 машин, які обслуговують більше тисячі маршрутів у Європі та Північній Африці.