UA / RU
Підтримати ZN.ua

Новий розділ “Ветеран Pro” з’явився в застосунку “Дія”

Розділ пропонує різні персоналізовані сервіси.

Міністерство у справах ветеранів і Міністерство цифрової трансформації запустили в “Дії” розділ “Ветеран Pro” для військових, ветеранів та їхніх родин. Розділ доступний з 7 липня в режимі адаптації інтерфейсу під ветеранську спільноту, повідомляє віцепрем'єр-міністр, міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров у Telegram

Під час презентації нового функціоналу “Дії” в Києві прем’єр-міністр Денис Шмигаль зазначив, що нова цифрова екосистема створена виключно для спільноти ветеранів та родин загиблих, щоб забезпечити доступ до адаптаційних програм і підтримки в мирному житті. Він також оголосив про подальші оновлення, спрямовані на розширення сервісів відповідно до потреб захисників, передає Інтерфакс-Україна.

Михайло Федоров повідомив, що згодом користувачі зможуть персоналізувати інтерфейс “Дії”, отримавши спеціальну іконку додатку. Це дозволить системі одразу відображати важливі саме для ветеранів сервіси.

Читайте також: Українці оформили 200 тисяч цифрових дозволів на зброю в "Дії"

Розділ “Ветеран Pro” зараз охоплює такі категорії громадян, як: ветерани війни, постраждалі учасники Революції Гідності, члени родин загиблих ветеранів та захисників. Федоров зазначає, що користувачі наразі мають доступ до таких функцій:

За словами заступника міністра у справах ветеранів Олега Шиманського, у перспективі “Ветеран Pro” отримає багато інших сервісів. Наприклад, сервіси для актуалізації даних в Єдиному державному реєстрі ветеранів, пошуку стоматологів, центрів реабілітації та протезування, а також цифрові пільгові квитки для ветеранів.

“Це лише початок. Наступний крок — розширення переліку послуг, щоб ветерани могли швидко отримувати послуги та взаємодіяти з державою в декілька кліків”, – пише Михайло Федоров.

Нещодавно Міністерство цифрової трансформації запустило ще одну послугу в застосунку "Дія" — онлайн-заміна техпаспорта. Водії можуть оновити документ у разі втрати, пошкодження, зміни персональних даних чи переходу з пластику на електронну версію без відвідування сервісного центру МВС. У винятках, коли змінено технічні характеристики авто (двигун, колір, пальне), необхідна особиста присутність.