UA / RU
Підтримати ZN.ua

На українських залізницях паралельно з електрифікацією впроваджуються новітні технології

Електрифікація - це частина роботи, яку було проведено на ділянці Полтава - Кременчук - Бурти. Для залізничників перехід на електротягу означає не тільки встановлення опор, монтаж контактного проводу та подання напруги, а й впровадження новітніх технологій.

Як повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», паралельно на всій ділянці електрифікації було реконструйовано станції, побудовано нові системи сигналізації, централізації і блокування (СЦБ) і зв'язку, другі колії, відремонтовано платформи, вокзали тощо. В цілому, у технічному відношенні це абсолютно нова ділянка, яка дозволить вийти на новий рівень у забезпеченні сервісу і безпеки.

Одночасно із закінченням електрифікації ділянки Полтава - Кременчук - Бурти здійснюється підготовка напрямку Гребінка - Полтава - Красноград - Лозова - Харків до запуску швидкісних потягів «Шкода» і «Хюндай», де електрифікацією охоплено 176 км експлуатаційної довжини.

На станції Красноград нині ремонтується вокзал, побудований ще у 1898 році. Ця будівля реконструюється зі збереженням старовинних архітектурних особливостей.

Окрім того, Південною залізницею було споруджено спеціальні платформи для швидкісного руху. Це нововведення генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак рекомендував для облаштування всіх зупиночних пунктів національного транспортного швидкісного коридору. Одна з головних складових експериментальної новинки - павільйон спеціальної конструкції, який є для пасажирів не лише укриттям від негоди, але, у першу чергу, надійним захистом від сильних потоків повітря, які створюються потягами, що пройшли зі швидкістю більше 140 км\год.

Новітня платформа - лише один приклад з низки нововведень. Наприклад, на всьому швидкісному напрямку Полтава - Красноград - Лозова вперше в Україні буде побудовано єдиний технологічний мікропроцесорний комплекс, який включає централізацію стрілок і сигналів на станціях, автоблокування з тональними рейковими ланцюгами на шляхах і диспетчерську централізацію. Для розміщення нового електричного та мікропроцесорного устаткування на 11 станціях встановлюються спеціальні типові приміщення - блокові модулі, випуск яких налаштований Красноградським заводом металоконструкцій служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Південної залізниці.

Особлива увага при облаштуванні швидкісної ділянки приділяється і безпеці руху в місцях перетину залізничних колій з автомобільними дорогами. Щоб максимально виключити можливість ДТП, за останнім словом техніки обладнають відразу 12 потягів.