UA / RU
Підтримати ZN.ua

"Мобільна" аудиторія Facebook перевищила "десктопну"

Тим не менш, багато заробляти на "мобільних" користувачів поки не виходить - на них припадає лише 23% від рекламних доходів.

Соцмережа Facebook оголосила, що "мобільних користувачів, які щодня заходять на свою сторінку зі смартфонів і планшетів, вперше стало більше, ніж тих, хто відвідує сайт з ПК.

Так, у IV кварталі Facebook кожен день відвідували 618 млн осіб. При цьому ще рік тому їх число становило 483 млн, пише TechCrunch з посиланням на статистику компанії.

- Прибуток Facebook впав на 95% у 2012 році

Кількість користувачів в місяць, що виходять у соцмережі з мобільних пристроїв, зросло до 680 млн (у IV кварталі 2011-го - 432 млн). Всього в Facebook тепер налічується 1,06 млрд активних користувачів. Аудиторія Instagram у цю статистику не включена. Засновник і гендиректор Facebook Марк Цукерберг, підводячи підсумки за IV квартал, заявив, що тепер його дітище є переважно "мобільною компанією".

Виручка Facebook за четвертий квартал збільшилася на 40% - до $ 1,59 млрд. Чистий прибуток склав $ 64 млн (за збиток у $ 59 млн в III кварталі).

Незважаючи на це, акції компанії на електронних торгах після закриття біржі NASDAQ впали на 7%. Соцмережа поки не так багато заробляє на "мобільних" користувачах, на яких припало 23% від рекламних доходів (у III кварталі 2012 року - 14%). !zn

Читайте також:

Користувачі Facebook завантажили на Новий рік більше мільярда фотографій

Facebook переводить весь трафік користувачів на шифрований протокол

У Twitter уже 200 мільйонів активних користувачів