Ілон Маск заявив, що подасть «термоядерний позов» проти некомерційної наглядової організації Media Matters та інших, оскільки компанії, зокрема Disney, Apple і IBM, призупинили рекламу на X (раніше Twitter) через хвилю антисемітизму на платформі.
За його словами, позов буде подано у понеділок, 20 листопада, «за лічені секунди».
Media Matters, американська група, яка відстежує медіа на наявність дезінформації, на початку цього тижня опублікувала дослідження, яке свідчить, що платформа розміщувала рекламу поруч із пронацистськими публікаціями.
Генеральний директор X Лінда Яккаріно раніше заявляла, що бренди тепер «захищені від ризику бути поруч» з потенційно токсичним вмістом на платформі.
«X Corp подасть термоядерний позов проти Media Matters і ВСІХ тих, хто брав участь у цій шахрайській атаці на нашу компанію», — написав Маск у дописі на X (раніше Twitter) у суботу.
Маск також опублікував заяву із заголовком «Підтримуйте X, щоб захистити свободу слова», де він заявив, що Media Matters «повністю спотворює реальний досвід користувачів на X».
«Для того, щоб слово було справді вільним, ми також повинні мати свободу бачити або чути речі, які деякі люди можуть вважати неприйнятними», — написав бізнесмен.
Маск, власник Tesla і Space X, який минулого року купив Twitter і перейменував його в X, уже зазнав критики за терпимість і навіть заохочення антисемітизму на платформі. Останній епізод стався цього тижня, коли Маск схвалив антисемітський пост на X, зробивши його популярним.
У Білому домі засудили цю публікацію, нагадавши, що вона посилалася на теорію змови, яка, зокрема, мотивувала чоловіка, який у 2018 році вбив 11 людей у синагозі Піттсбурга.
Згідно з повідомленнями ЗМІ, розміщення реклами на Х призупинили компанії Disney, IBM, Apple, Paramount, NBCUniversal, Comcast, Lionsgate і Warner Bros. Discovery.
У Брюсселі департамент комунікацій Європейської комісії звернувся до всіх виконавчих служб ЄС з проханням припинити показ реклами на X через «значне занепокоєння щодо поширення дезінформації».