UA / RU
Підтримати ZN.ua

Компанію Facebook можуть оштрафувати на рекордну суму - 5 мільярдів доларів

Компанію можуть покарати за давній гріх - порушення конфіденційності від 2011 року.

Facebook побоюється, що буде оштрафований на величезну суму - і небезпідставно.

У компанії заявили, що Федеральна комісія з торгівлі США (F. T. C.) планує оштрафувати корпорацію на суму до 5 мільярдів доларів за порушення конфіденційності. Про це пише The New York Times, передає Українська правда.

Соціальна мережа повідомила про таку суму у своїх квартальних фінансових звітах, заявивши про одноразовівитрати у розмірі від 3 до 5 млрд. дол. США у зв'язку з "поточним розслідуванням" з F. T. C.

Соцмережа і фахівці F. T. C. щодо захисту прав споживачів вже кілька місяців ведуть переговори про штраф у зв'язку із звинуваченнями в тому, що Facebook порушив угоду недоторканності приватного життя від 2011 року.

У 2011 році компанія пообіцяла вжити низку заходів щодо захисту конфіденційності своїх користувачів після того, як розслідування показало, що вона порушує їх права при обробці даних.

У минулому році соціальна мережа знову піддалася критиці за неналежне поводження з даними користувачів, в тому числі за передачу даних Cambridge Analytica.

Нагадаємо, в березні минулого року навколо Facebook розгорівся скандал, коли стало відомо, що компанія Cambridge Analytica через свою програму у соцмережі збирала дані користувачів.

Передбачалося, що ці дані могли бути використані в ході виборчої кампанії в США в 2016 році і референдуму про вихід Великобританії з Євросоюзу. Cambridge Analytica могла отримати дані в цілому 87 млн користувачів соцмережі.

Нагадаємо, в Канаді почалося розслідування у зв'язку з можливим зловживанням персональними даними користувачів Facebook компанією Cambridge Analytica. Згідно із заявою Facebook, професор психології Кембриджського університету Олександр Коган створив на платформі соцмережі додаток "This is your digital life", яке просило у вас дозвіл на доступ до особистої інформації. Пізніше зібрані таким чином дані 270 тисяч користувачів були передані третім особам.

Засновник Facebook Марк Цукерберг визнав, що компанія Cambridge Analytica, яка працювала над кампанією президента США Дональда Трампа, виявила вразливість у захисті соцмережі і некоректно скористалася особистими даними користувачів.