UA / RU
Підтримати ZN.ua

Компанія Microsoft розповіла про справжнє призначення "Косинки" і "Сапера"

Ігри були вбудовані в ранні версії Windows для навчання користувачів новим функціям ПК.

Компанія Microsoft розповіла про справжнє призначення таких ігор, як "Сапер", "Косинка", "Черви" та "Вільна комірка", які з'явилися ще в ранніх версіях операційної системи.

Ігри були включені до установочних пакетів ранніх версій Windows для того, щоб користувачі, самі того не знаючи, навчалися новим функціям ПК і дізнавалися про особливості операційної системи.

Так, пасьянс "Косинка", яикий вперше з'явився в Windows 3.0 в 1990 році, був покликаний навчити користувачів, які звикли до управління за допомогою командного рядка, працювати з мишкою. Зокрема, пасьянс повинен був навчити користувачів переміщати іконки.

Встановлений у Windows 3.1 у 1992 році "Сапер" повинен був навчити користувачів вікористовувати праву і ліву клавішу мишки. А "Черви", які з'явилися в тій же версії операційної системи і дозволяли гру по мережі, демонстрували можливості мережевого підключення NetDDE, розробленого Microsoft.

Читайте також: Windows 10 передає дані ідентифікації в Microsoft навіть після активації налаштувань приватності

Пасьянс "Вільна комірка", який також вперше з'явився в 1992 році, показував можливості додавання в операційну систему інтерфейсу Win32s, який дозволяв 16-бітній Windows 3.1 обробляти типи даних розміром 32 біта. У разі, якщо Win32s був встановлений на комп'ютер з помилками, "Вільна комірка" не запускалася, тим самим виступаючи індикатором коректної установки ОС.

Видалення цих ігор з нових версій операційної системи зустрічало неприйняття з боку користувачів. Windows 8 стала першою операційною системою, яка вийшла без "Косинки" і "Сапера", але пізніше з'явилися відомості про те, що компанія поверне пасьянс у Windows 10.