UA / RU
Підтримати ZN.ua

Компанія Microsoft розповіла про справжнє призначення "Косинки" і "Сапера"

Ігри були вбудовані в ранні версії Windows для навчання користувачів новим функціям ПК.

Пасьянс "Косинка"

Пасьянс "Косинка"

Компанія Microsoft розповіла про справжнє призначення таких ігор, як "Сапер", "Косинка", "Черви" та "Вільна комірка", які з'явилися ще в ранніх версіях операційної системи.

Ігри були включені до установочних пакетів ранніх версій Windows для того, щоб користувачі, самі того не знаючи, навчалися новим функціям ПК і дізнавалися про особливості операційної системи.

Так, пасьянс "Косинка", яикий вперше з'явився в Windows 3.0 в 1990 році, був покликаний навчити користувачів, які звикли до управління за допомогою командного рядка, працювати з мишкою. Зокрема, пасьянс повинен був навчити користувачів переміщати іконки.

Встановлений у Windows 3.1 у 1992 році "Сапер" повинен був навчити користувачів вікористовувати праву і ліву клавішу мишки. А "Черви", які з'явилися в тій же версії операційної системи і дозволяли гру по мережі, демонстрували можливості мережевого підключення NetDDE, розробленого Microsoft.

Читайте також: Windows 10 передає дані ідентифікації в Microsoft навіть після активації налаштувань приватності

Пасьянс "Вільна комірка", який також вперше з'явився в 1992 році, показував можливості додавання в операційну систему інтерфейсу Win32s, який дозволяв 16-бітній Windows 3.1 обробляти типи даних розміром 32 біта. У разі, якщо Win32s був встановлений на комп'ютер з помилками, "Вільна комірка" не запускалася, тим самим виступаючи індикатором коректної установки ОС.

Видалення цих ігор з нових версій операційної системи зустрічало неприйняття з боку користувачів. Windows 8 стала першою операційною системою, яка вийшла без "Косинки" і "Сапера", але пізніше з'явилися відомості про те, що компанія поверне пасьянс у Windows 10.