Компанія Facebook разом з EssilorLuxottica і Ray-Ban представили "розумні" окуляри, які називаються Ray-Ban Stories, повідомляє The Verge.
За зовнішнім виглядом - це звичайні сонцезахисні окуляри, однак в які встановили електроніку і безліч датчиків.
По краях від лінз вбудовані дві 5-мегапіксельні камери для фото і відео. Вбудованої пам'яті в окулярах вистачить на 500 фото або 30 відео тривалістю 30 секунд.
Щоб почати запис, є два варіанти: або натиснути кнопку на дужці або вимовити голосову команду "Ей, Facebook, зроби фото". На оправі також є світлодіод, який сигналізує про старт запису.
Окуляри синхронізуються зі смартфоном через спеціальне програмне забезпечення від Facebook. Так користувач зможе взаємодіяти з записаним матеріалом.
Крім цього в дужки окулярів вбудовані динаміки й мікрофони. Таким чином можна слухати музику, а також приймати телефонні дзвінки. Управління здійснюється за допомогою сенсорної панелі в дужці.
Також на окулярах є ще один світлодіодний індикатор на внутрішній стороні, який показує рівень заряду та іншу інформацію.
У комплекті з окулярами йде кейс, який дає можливість зарядити окуляри три рази. Одного заряду акумулятора вистачить на 6 годин роботи, а повна зарядка триває 1 годину.
Ray-Ban Stories можна придбати в трьох варіантах оправи, а також чотирьох кольорах і з шістьма різновидами лінз. Всього буде доступно 20 варіантів дизайну.
Окуляри доступні для покупки на сайті Ray-Ban, а також в магазинах бренду в США, Австралії, Канаді, Ірландії, Італії та Великої Британії. В Україні офіційно їх поки що не купити.
Стартова ціна за окуляри від 299 до 379 доларів (7 988-10 129 гривень). А якщо потрібно встановити лінзи для зору, то ціна зростає у два рази.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал з новинами технологій і культури.
Нагадаємо, що Samsung показала нові розумні годинники і навушники Galaxy Buds 2. Тепер Galaxy Watch 4 підтримують роботу з додатками Google.