За підсумками липня-вересня 2011 року кількість постачань мобільних пристроїв до Китаю становила 24 млн проти аналогічного показника у 23 млн до США. Аналітики агентства відзначають, що за звітний період у Китаї продажі смартфонів зросли на 58%, тоді як у США знизилися на 7%. Найбільша частка постачань припала на телефони компаній Nokia (28,5%) і Samsung (17,6%).
Представник Strategy Analytics Том Канг вважає, що зростання продажів було викликано хвилею недорогих моделей на базі платформи Android, вироблених китайськими компаніями, а також більшою доступністю смартфонів у роздрібній торгівлі.
Зазначимо, що центр світового споживання з кожним роком все більше зміщується зі США до Китаю. Китайська економіка, яка бурхливо розвивається навіть у найважчу кризу, стимулює зростання доходів населення, яке з задоволенням скуповує все більше машин, техніки та інших товарів тривалого користування. Кілька років тому Китай відібрав у США звання найбільшого авторинку, а цього року - звання найбільшого ринку персональних комп'ютерів (ПК).