Найбільші магазини всього світу вирішили о 00:00 GMT одночасно запустити у продаж одну з найочікуваніших ігор 2010 року – Halo: Reach. Це остання частина блокбастера Halo.
Найбільші магазини всього світу вирішили о 00:00 GMT одночасно запустити у продаж одну з найочікуваніших ігор 2010 року – Halo: Reach. Це остання частина блокбастера Halo.Гра стала своєрідним хітом ще задовго до безпосереднього релізу. Кількість попередніх замовлень, за словами Microsoft – компанії розробника, - перевершила їхні найбільш оптимістичні прогнози.
Експерти вже встигли зробити детальні огляди новинки й повідомили, що гра може сміливо претендувати на звання найкращої в 2010 році.
У той же час спостерігається серйозна конкуренція між найбільшими продавцями гри. Так, фірма Gametail призначила ціну передзамовлення розміром £31.95 (приблизно $47), що відчутно нижча за ціни таких світових гігантів інтернет-комерції як Amazon, Game, Play і HMV, які пропонують новинку за £37,99 (приблизно $57).
Попередня частина гри, Halo 3, деякий час протрималася в ранзі гри, що має найбільше продажів за всі часи. Зараз її витіснили Call of Duty 2: Modern Warfare. Творці Halo: Reach сподіваються, що остання версія знову займе почесне місце найбільш популярної в світі гри.
За матеріалами GameStyle.ru