Google представила нову програму Product Ads, призначену для всіх рекламодавців, але у першу чергу орієнтовану на різні інтернет-магазини та інтернет-аукціони. Тут Google отримує відсоток від розміщення ролика тільки в тому випадку, якщо користувач, який прийшов на сайт рекламодавця, щось купить.На сайті для рекламодавців Google вже розмістила розцінки і варіанти розміщення нових банерів.
На відміну від звичайної пошукової реклами, тут рекламодавець не виставляє розцінки на різні ключові слова, він просто вказує ключові слова, на які ролик буде спрацьовувати. Також, якщо рекламодавець побажає, він може вказати прямо на посиланні ціну товару, щоб користувач спочатку дізнався про умови продажу.
У компанії повідомили, що тестували новий формат за співпраці з 800 найбільшими західними рекламодавцями, такими як інтернет-магазини Campmor.com і Diapers.com. За словами Сьюзан Войсіцкі, старшого віце-президента Google з рекламних програм, новий формат розміщення повинен користуватися популярністю на фоні сезону передноворічних продажів, який наближається.За матеріалами CyberSecurity.ru