У той же час, видання пише, що кілька джерел у Google говорять, що поки переговори з деякими студіями не завершено, тому що ті висунули складні організаційно-ліцензійні вимоги, які поки виконані не повністю.
У результаті, керівництво компанії зараз вирішує, що буде краще - запустити магазин з неповними каталогами записів, або ж почекати завершення переговорів і пізніше запустити його з більш об'ємною колекцією. Тим не менше, всі джерела у компанії стверджують, що переговорний процес має завершитися у найближчі тижні, тому у крайньому випадку магазин буде запущений через півтора-два місяці.
Нагадаємо, що Google готується до виходу на музичний ринок чи ледве не з 2005 року, коли Apple iTunes ще перебував у зародковому стані і не був такий популярний. Однак через різні причини інтернет-гігант так і не запустив магазин до цього дня. Чергова хвиля чуток про запуск магазину виникла восени минулого року і відтоді дані про запуск так і витають навколо компанії, коли то одне видання, то інше пише про підготовку.
Зараз джерела у музичній індустрії вже остаточно зрозуміли, що для них у сучасній індустрії інтернет є все більш важливим джерелом доходу, тому підходи до підписання контрактів з музичними магазинами тут дуже ретельні. Як показує досвід, компанії дуже рідко дають 100%-ві права на свої записи новим інтернет-магазинам, що відкриваються з нуля. Як правило, спочатку угоди підписуються з якимись суттєвими застереженнями, наприклад доступ надається не до всього каталогу, або доступ надається до всього каталогу, але тільки у потоковому режимі, тобто законно завантажити ці треки не можна, можна лише прослухати.
Судячи з усього, саме останнім шляхом і піде Google, після запуску чогось на зразок потокового музичного хмарного сервісу, що працює за передплатою. Більше того, експерти не виключають, що спочатку цей сервіс буде доступний тільки Android-пристроям, а на ПК або на Apple iPhone він не буде працювати.
Раніше віце-президент Google Енді Рубін говорив, що музичний майданчик може бути створено компанією в рамках розширення функціоналу екосистеми додатків для платформи Android і майбутньої мобільної ОС Google ChromeOS. Новий сервіс під робочою назвою Google Music буде конкурентом iTunes як за формою, так і за змістом, але він буде "глибоко орієнтований" на ОС Android і ChromeOS. За попередніми даними, сервіс буде працювати за моделлю підписок на місяць, півроку чи рік. У комерційному режимі він повинен запрацювати в 2011 році.
Також відомо, що хоча сервіс і буде пропонувати двояку модель доступу до контенту, то є якісь файли можна буде скачати (після покупки), а якісь тільки слухати у потоковому режимі (після оплати підписки), можливість потокового прослуховування буде обмежена платформами виробництва Google.
Джерела у Google говорять, що всі основні рекорд-лейбли висловили бажання працювати з Google, але зараз немає жодної інформації про те, чи були вже підписані закінчені угоди з ким-небудь зі світових рекорд-лейблів. У Google говорять, що компанія сповнена бажання створити щось, що зможе реально конкурувати з iTunes як за формою, так і за змістом.
Зараз власники більшості Android-апаратів отримують музику або з власних "домашніх" колекцій, або користуються сторонніми магазинами, що пропонують свої клієнтські рішення для Android. Таку програму, зокрема, пропонував Amazon MP3 Store. Джерела у Google також говорять, що за основу моделі роботи потокового функціоналу сервісу взято набір функцій, доступних на таких сервісах, орієнтованих на західного користувача, як Pandora або Rhapsody.
За матеріалами CyberSecurity