Google об'єднає дані користувачів з пошукового сервісу, поштової служби Gmail, соціальної мережі Google+, відеохостингу YouTube та інших продуктів для спрощення роботи з ними.
Більше 60 різних типів правил, що існують на сьогодні і регламентують політику конфіденційності для різних продуктів Google, будуть об'єднані в єдину політику, яка набуде чинності 1 березня.
Кожен із сервісів буде існувати окремо, проте дані в них будуть тісно пов'язані. Google говорить про персоналізацію пошуку, засновану не тільки на попередніх запитах, але і на поштовому листуванні, переглянутих відео та іншій інформації, наданій користувачем сервісам компанії.
Основні зміни торкнуться користувачів, які мають акаунти у Google.
«Якщо ви увійшли в акаунт Google, результати пошуку стають по-справжньому персональними. На основі ваших попередніх запитів у Google+, Gmail і YouTube ми будемо намагатися знайти для вас те, що потрібно саме вам. Наприклад, якщо ви раніше цікавилися машинами, то за запитом «калина червона» ви у першу чергу побачите інформацію про машини, а не про ягоди, книгу або фільм», - йдеться в повідомленні на російськомовному сайті компанії.
Компанія Google раніше опинилася під вогнем критики, коли з'ясувалося, що через платформу соціальної мережі Buzz можна побачити, з ким той чи інший користувач найбільш часто веде листування електронною поштою.
Google заявляє, що регулюючі органи США було повідомлено про останні зміни у політиці конфіденційності компанії, яка буде застосовуватися у глобальному масштабі.
У новій політиці прямо зазначено, що компанія може використовувати інформацію, надану користувачем для одного сервісу, в інших продуктах у тому випадку, якщо він увійде у свій аккаунт Google. !zn
Читайте також:
Google позбавиться від збиткових сервісів
Google буде основним пошуковиком Firefox ще три роки
Google запропонувала хакерам зламати Chrome