UA / RU
Підтримати ZN.ua

Google запустив сервіс "користувацької взаємодопомоги"

Google запустив відеочат, де будь-який охочий може попросити допомоги або стати помічником.

Google запустила новий мережевий проект Google Helpouts, що є новим P2P-відеочатом, в якому одні користувачі допомагають іншим. Будь-який охочий може попросити допомоги або стати помічником - безкоштовно чи за гроші.

На сьогодні Helpouts ще формально не запущено - він перебуває в стадії обмеженого бета-тестування. Користувачі, які бажають взяти участь у тестуванні сервісу, мають залишити заявку і після пре-модерації розпочати працювати з сервісом. Ті, хто бажає допомогти комусь, мають, крім звичайних реєстраційних даних, вказати свої навички та вміння, кваліфікацію і розцінки на консультації. Движок сервісу сам об'єднуватиме помічників і тих, хто потребує допомоги.

Крім того, помічники можуть складати розклад курсів допомоги та організовувати курси за розкладом. Як не складно здогадатися, сервіс на рівні входу пов'язано з іншими сервісами Google, тому, щоб користуватися Helpouts, хоче того користувач чи ні, але йому доведеться заводити аккаунт на Google+. Крім того, якщо ви вирішити консультувати когось за гроші, то поки що здійснювати оплату можна тільки через Google Wallet, а він працює не у всіх країнах. До того ж, Google знімає комісію у 20% з отримувача платежу.

У компанії говорять, що користувачам, що заплатили за консультацію і не отримали очікуваного, повернуть 100% грошей. В майбутньому компанія також розгорне версії Helpouts для iOS і Android. !zn

Читайте також:

П'ятихвилинний збій у роботі Google знизив світовий трафік Мережі майже вдвічі

Google нанесла на свої карти маршрути громадського транспорту в 9 курортних містах Криму

Google визнали, що їх поштовий сервіс не гарантує таємницю листування