UA / RU
Підтримати ZN.ua

Google відмовляється від старих алгоритмів побудови реклами на користь захисту конфіденційності користувачів

Збір даних про перегляди скасовується.

Американська компанія Google заявила про намір відмовитися від побудови реклами з історії переглядів користувача. Тепер в своїх рекламних продуктах Google буде використовувати нові технології, що захищають конфіденційність відвідувачів, які дозволять зорієнтувати рекламу, не збираючи дані про перегляди, повідомив директор з управління продуктами компанії Девід Тьомкін в своєму блозі.

"Ми прямо заявляємо, що відмовляємося від відстеження дій користувачів за cookie-файлами, ми не будемо використовувати їх в наших продуктах", - написав Тьомкін.

Також наголошується, що дані плани стосуються лише вебсайтів і не відносяться до інструментів, що використовуються в мобільних додатках.

"Людям не потрібно погоджуватися з тим, що їх дії в інтернеті відслідковуються, щоб отримати вигоду від релевантної реклами. Рекламодавцям не потрібно відстежувати дії окремих інтернет-користувачів, щоб використовувати переваги цифрової реклами. Досягнення в області агрегації, анонімності і конфіденційності, обробки даних на пристроях і інші технології, що сприяють збереженню конфіденційності, дозволяють визначити чіткий шлях до заміни індивідуальних ідентифікаторів ", - відзначили в Google.

Відзначимо, що відстеження дій користувачів за cookie-файлами викликало серйозну критику, а також питання регуляторів.

Читайте також: У Австралії зобов'яжуть Google і Facebook платити за контент

Раніше повідомлялося про те, що Україна буде обкладати податком Google, Facebook і Netflix. Мова йде не про введення нового податку, а про те, щоб великі міжнародні технокомпанія платили вже існуючий податок.