Компанія Google розробляє власну версію адблокера для мобільної і десктопної версії свого браузера Chrome, повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела.
Додаток буде блокувати рекламу, "яка приносить негативний досвід" користувачам. Який саме негативний досвід мається на увазі, невідомо.
На думку видання, подібний додаток буде не адблокером, а фільтром реклами. Реклама ж з негативним досвідом буде визначатися за стандартами Coalition for Better Ads. Приміром, у це визначення входить реклама з таймерами, настирливі поп-апи або ж автоплей-реклама зі звуком. Є ймовірність, що нова функція буде блокувати всю рекламу на сайті, на якому була помічена така реклама.
Представники Google відмовилися прокоментувати цю інформацію.
Раніше повідомлялося про те, що додаток Google Maps для мобільних пристроїв навчилося самостійно обчислювати ймовірний пункт призначення у режимі навігації. Для визначення найбільш ймовірного пункту призначення функція Driving Mode аналізує історію попередніх маршрутів та історію пошукових запитів. Після того, як додаток визначить ймовірне місце прибуття, навігатор буде видавати стандартну в таких випадках інформацію про час у дорозі, щільності потоку і можливі маршрути.