Компанія Google не змогла переконати американських рекламодавців у тому, що їхні оголошення на YouTube більше не будуть транслюватися разом з терористичними та екстремістськими роликами.
Великі рекламодавці США, включаючи AT&T, Enterprise Holdings і Verizon, тимчасово відмовилися від розміщення реклами на YouTube через сумніви у якості контенту. До цього цілий ряд європейських брендів - міжнародне медійне агентство Havas, телемовна компанія BBC, банки HSBC і Lloyds, рітейлер Tesco, косметична компанія L'oreal, автомобілебудівні концерни Audi і Volkswagen - призупинили рекламні кампанії на YouTube.
У лютому газета The Times першою повідомила, що ролики МВС Великобританії, ВПС і Транспортного управління Лондона розміщувалися разом з роликами, які розпалювали ненависть і гомофобію.
20 березня Google принесла свої вибачення і пообіцяла розширити визначення "неналежного контенту", а також змінити технологію і правила розміщення реклами, щоб розширити права і можливості рекламодавців, забезпечивши їм більший контроль над тим, в яких видах кліпів демонструються їх оголошення.
Раніше повідомлялося про те, що додаток Google Maps для мобільних пристроїв навчилося самостійно обчислювати ймовірний пункт призначення у режимі навігації. Для визначення найбільш ймовірного пункту призначення функція Driving Mode аналізує історію попередніх маршрутів та історію пошукових запитів. Після того, як додаток визначить ймовірне місце прибуття, навігатор буде видавати стандартну в таких випадках інформацію про час у дорозі, щільності потоку і можливі маршрути.