UA / RU
Підтримати ZN.ua

Google і Аль-Каїда стали найбільш проривними ідеями за остані 85 років за версією Businessweek

У список найбільш проривних ідей також потрапили автомат Калашнікова, "перебудова" та бутульована вода.

Google - одна з найбільш проривний ідеєю за останні 85 років

Google у списку найбільш проривних ідей перебуває на шостій позиції списку, складеного Bloomberg Businessweek.

У зв'язку зі святкуванням свого 85-го дня народження видання склало інфографіку, присвячену найбільш проривним ідеям усіх цих років його існування.

На першому місці у видання - створення реактивного двигуна для літаків. Так, одним з перших реактивних пасажирських лайнерів у світі став Boeing 707. Його комерційна експлуатація почалася в авіакомпанії Pan American World Airways 26 жовтня 1958 року.

Другу позицію рейтингу зайняли мікрочіпи, третю - "зелена" революція, четверту - мережа магазинів Wal-Mart, а п'яту - телебачення.

Google у списку видання займає шосту сходинку, Apple - десяту, за нею йде Аль-Каїда, GPS - 15-шу, МакДональдс - 17-шу, Facebook - аж 51-шу, YouTube зайняв 66 місце, а Twitter - 69 щабель.

businessweek

Радянська "перебудова" потрапила на 24 місце, відразу після винаходу коду HTML. Автомат Калашнікова зайняв 26 позицію списку, бутульована вода - на 56 позиції.

Видання пропонує інфографіку з можливістю переходити від назви винаходу (ідеї) до статті про неї.